Als een kind zo nieuwsgierig zijn wij naar de verhalen achter mensen en organisaties. Doelstellingen en ambities zijn daarbij voor ons vertrekpunten voor hoe het verhaal zich verder ontwikkelt. Wij verrijken het verhaal met ideeën, met strategische expertise en onderscheidende creativiteit en vertalen dit naar alle vormen van interne en externe branding van de organisatie. We brengen de organisatie in de juiste flow en bouwen mee aan een resultaat waar iedereen blij van wordt.
Écht contact zet in beweging
Communicatie krijgt pas betekenis als het écht contact maakt. Als het uitdaagt, raakt, inspireert en motiveert. Als het energie geeft en iets in beweging zet.
Ons merkideaal
-
Eerst vragen we waarom…
We luisteren en we vragen. We verdiepen ons in merk, organisatie, product of dienst. We doorgronden de ziel van het merk en maken het mooie van mensen en merken zichtbaar om te komen tot de essentie; het merkideaal.
… daarna zeggen we waarom niet.
Het merkideaal stuurt het handelen van organisaties en haar mensen. Wij vertalen het merkideaal naar alle vormen van contact en branding (internal, employer, external). Daarmee brengen we het mooie naar boven en naar buiten. En dat leidt altijd tot meer plezier en werkgeluk, maar vooral en niet onbelangrijk: een beter resultaat.
Het resultaat zien? Bekijk de cases -
Inspiratie – wij zien
We laten ons inspireren door de vraag. Verwonderen ons over alles wat daarmee te maken heeft. We willen inzicht krijgen in de context van de vraag, voor jou en voor ons. In (digitale) technologieën, markten, concurrenten, trends, ontwikkelingen, doelgroepen, journeys en benefits.
Vraag ontleden en doorvragen
We inventariseren en halen op. Als het nodig is met interne of externe brainstormsessies. We brengen buiten naar binnen en halen het binnenste naar buiten. Alleen op deze manier leggen we de fundering voor een gedegen vertrekpunt voor strategie en communicatie.
Het resultaat zien? Bekijk de cases -
Motivatie – wij zijn
Met behulp van onze strategisch expertise en creatieve denkkracht maken we de vertaalslag naar je merkstrategie. In dit strategisch fundament trechteren we de opbrengst uit de inspiratiefase naar je merkpersoonlijkheid (archetypes), de merkessentie en je merkbelofte.
Van verwondering naar dit zijn wij
Deze creatief strategische basis is de leidraad en inspiratiebron voor het creatieve proces. Elk idee en ontwerp is bij ons gebaseerd op en wordt getoetst met deze basis. Niets is toevallig. En dus áltijd onderscheidend. Daarmee wordt ook de grafische basis van je merk (identiteit, logo, look en feel, kernconcept) merkeigen.
Het resultaat zien? Bekijk de cases -
Activatie – wij gaan
Met het strategisch fundament en de communicatiebasis hebben we het onderscheidend vermogen van je merk of product bepaald. Zowel inhoudelijke als grafisch. Dit geeft richting voor alle communicatie die gaat plaatsvinden.
Concepten vertalen naar realiteit
Nu kunnen we je organisatie in beweging brengen. Vanuit de strategie gaan we aan de slag. Het merkverhaal, je ambities en doelgroep komen samen in media en middelen aanpak. Zowel online als offline. Met de juiste content zorgen we voor verbinding van de doelgroep met een merk.
Het resultaat zien? Bekijk de cases -
In beweging blijven
We hechten veel waarde aan duurzame relaties en willen daarom periodiek om de tafel om te monitoren of onze inspanningen ook leiden tot het gewenste resultaat. Want: wat we in beweging hebben gezet, willen we in beweging houden en constant blijven verbeteren met nieuwe inspiratie. De rol die wij hierin mogen spelen is afhankelijk van de organisatie; van periodieke strategische sparringpartner tot en met complete communicatie- en creatieafdeling.
Inspirerende samenwerkingen
We werken daarbij ook graag en veel samen. Met relaties van klanten of met onze eigen strategische partners, zoals contentbureaus, webbureaus, vormgeefbureaus, tekstschrijvers, fotografen, filmers, drukkers etc.
Het resultaat zien? Bekijk de cases